Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-12, 14:17   #16632
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Høres ut som du kanskje har en muskelknute der?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Akupunktur rett i det punktet vil kunne gjøre underverker for kroppen din. Min fysio satte det på meg, og det var virkelig en aha-opplevelse. Det punktet går nå under navnet roten til alt ondt, og hver gang det blir større er det rett til manuellterapeuten min.

Aha! Kanskje det er det, ja. Snart 10 år siden jeg "fant" punktet da. Det var da jeg bodde på studenthjem og ikke gadd å ta med meg egen madrass. Madrassen var altfor myk for meg og jeg fikk litt vondt i ryggen. Og denne muskelknuten. Siden har jeg måtte knekke opp ryggen titt og ofte. Og i det siste har jeg måttet knekke nakken mye. Burde kanskje latt en profesjonell knekke på meg snart? Har jo tenkt på manuellterapeut, men det har ikke blitt noe enda.

Driver manuellterapeuter med akupunktur også?

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC