|
Sv: Overvektige ektemenn
Opprinnelig lagt inn av Kula, her.
Jeg syns det er merkelig at det skal være akseptert å være så nedlatende overfor menn generelt. Uten at noen reagerer, kan menn latterliggjøres og fremstilles som idioter som ikke klarer å ta vare på seg selv. Noen menn er slik, men det finnes jammen kvinner i den kategorien også.
Jeg tenker ikke på innleggene fra dere, men selvsagt artikkelen det henvises til av trådstarter: http://www.abcnyheter.no/livet/2012/...lankes-en-mann
-
I'm with you, Kula. Nettopp det jeg reagerer på i den artikkelen. Menn kan ikke ta vare på seg selv, så det er opp til kvinnene å ta ansvaret?
Veldig mye bra om støtte her, og jeg er helt enig i at motivasjon må komme innenfra. Når det er sagt, synes jeg det er litt forskjell på å si fra for den andres del, og å si fra fordi det går ut over samlivet. Det må være lov å si noe synes jeg, hvis man går og mistrives mer og mer med partneren sin ... Men da tror jeg ikke man bør appellere til den andres forfengelighet, helse etc., men si det som det er, at man selv mistrives med det.
Sist redigert av Huldr : 09-10-12 kl 11:57.
|