Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-12, 22:00   #436
Dolmina
Juniormedlem

Dolmina sin avatar

Medlem siden: Oct 2012
Hvor: Rogaland
Alder: 40
Dolmina er på en erverdig vei

Sv: PCOS skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Cho, her.

Da har jeg misforstått deg jeg! Trodde målet ditt var å få i gang eggløsning etter du begynte på lavkarbo. Visst blir man kjempeglad for at det skjer, og det stemmer det at lavkarbokosthold er gunstig for kvinner med pcos det stemmer det.
Jeg har stor tro på at lavkarbo får deg ned i vekt det har jeg.

Jeg har fått eggløsningtablett (pergotime) av min gynekolog skulle ikke det hjelpe med pergotime måtte vi gå videre til neste skritt med prøverør.
Fikk også beskjed at det kunne være lurt å gå ned i vekt og spise lavkarbo ( gynekologen min er ganske fan av lavkarbo hun sett og visst er det ganske bra) for det skulle hjelpe meg å bli gravid.
Og ja jeg har en BMI på rundt 35 jeg.

ps: Jeg trodde det var lov til å spise neper jeg! Spiste masse neper da jeg gikk på genrell lavkarbo jeg!

Jeg har gått tre runder på pergotime, enkel, dobbel og trippel. Alle tre rundene uten el dessverre. Men det var med en BMI på 37. Så skal prøve noen tab som er sterkere enn pergotime (husker ikke hva de heter), men jeg har selv valgt at jeg vil ned i vekt først. Gyn sa at det er større sjanse for at de virker når jeg har gått ned. :-) jeg skal prøve en runde på disse sterke tab, dersom ikke det heller gir meg el blir det prøverør på oss også. Når begynner du på pergotime? :-)

Dolmina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat