Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-12, 18:52   #431
Cho
Støttemedlem

Cho sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Cho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastisk

Sv: PCOS skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Dolmina, her.

Takk Cho og Klara. :-)

Målet med lavkarbo er ikke å få i gang eggløsning, selvfølgelig hvis det skjer så blir jeg kjempe glad. Men er forberedt på at vi må ha hjelp. Jeg håper lavkarboen kan hjelpe meg ned i vekt. Avtalen med gynekologen er at jeg skal ned 8 kg slik at jeg har en BMI på 35, da skal vi forsøke med eggløsningstab/sprøyter evt ivf etterhvert. Også har jeg lest at lavkarbo kosthold er gunstig for kvinner med pcos. :-)

Jeg ser nå at jeg har bommet litt, har jo spist både gulrøtter og neper. De vokser jo under bakken! :-o

Da har jeg misforstått deg jeg! Trodde målet ditt var å få i gang eggløsning etter du begynte på lavkarbo. Visst blir man kjempeglad for at det skjer, og det stemmer det at lavkarbokosthold er gunstig for kvinner med pcos det stemmer det.
Jeg har stor tro på at lavkarbo får deg ned i vekt det har jeg.

Jeg har fått eggløsningtablett (pergotime) av min gynekolog skulle ikke det hjelpe med pergotime måtte vi gå videre til neste skritt med prøverør.
Fikk også beskjed at det kunne være lurt å gå ned i vekt og spise lavkarbo ( gynekologen min er ganske fan av lavkarbo hun sett og visst er det ganske bra) for det skulle hjelpe meg å bli gravid.
Og ja jeg har en BMI på rundt 35 jeg.

ps: Jeg trodde det var lov til å spise neper jeg! Spiste masse neper da jeg gikk på genrell lavkarbo jeg!

Sist redigert av Cho : 07-10-12 kl 20:33.
Cho er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig sukker og mel Svar med sitat