Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-12, 21:50   #425
Dolmina
Juniormedlem

Dolmina sin avatar

Medlem siden: Oct 2012
Hvor: Rogaland
Alder: 40
Dolmina er på en erverdig vei

Sv: PCOS skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Cho, her.

Selvsagt er det plass til en til, velkommen skal du være!

Jeg tror du klarer å endre livsstilen til lavkarbo hvis man er innstillt til det! Jeg har trynet gang på gang, men jeg har klart å reise meg opp igjen, og nå har jeg begynt igjen på lavkarbo (ketogent) fant ut det var på tide å ta meg selv i nakken for å spise meg frisk av pcos, gå ned i vekt og ikke minst for å prøve å bli gravid.
Bra du allerede er på dag3 på lavkarbo! Hva slags filosofi følger du?
Nå for tiden spiser jeg verken frukt eller bær det er fordi jeg vil heller at karbohydrater skal komme fra grønnsaker.
Da jeg ikke spiste ketogent spiste jeg gjerne bær som regel i smoothie eller bare en liten skål blandet med tyrkiskyoghurt og kanskje litt frøblanding hadde jeg også i, men noen ganger spiste jeg bare bær slik som de var nesten som lørdagsgodt.
Spiste sjelden frukt fordi det trigget søthungeren min, men de få gangene jeg spiste frukt spiste jeg alltid litt protein ved siden av fordi jeg følte det dempet søthungeren min.

Ønsker deg lykke til med å få en liten en og håper lavkarbo skal til for at du skal bli gravid.

Hei, takk for det! Jeg prøver meg på LCHF, så får jeg se hvordan det går. Litt tøft å legge om nå i starten, men jeg håper det blir en vane etterhvert. :-) har du vært gravid tidligere? Har du fått i gang eggløsning etter omlegging til lavkarbo?

Dolmina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat