|
Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.
Jeg er skilt, har ny kjæreste, ungene er ca. 50/50 hos pappan og meg. Jeg har det som plommen i egget! Noen fordeler må man jo ha som skilt deltids-alenemamma også. 
Fordeler og ulemper ved det meste Jeg hadde samboer, fikk to barn, og forholdet tok slutt. Ville ikke ha flere barn og ga veeldig klar beskjed til evt nye kjærester. Så traff jeg en fyr, med ei datter, som ønsket seg flere barn....oki sa jeg, hadetbra og lykke til Kan jo hende du ombestemmer deg sa han? Nope, kan jeg ikke tenke meg svarte jeg. Kjærester ble vi, flytta sammen, barna bodde annenhver uke hos oss og pappan/mamman, tida gikk. Spurte etter tja, kanskje to år, var det ikke så at du Skulle ha flere barn a? Neeei sa han, har det jo så godt som vi har det 
Må ærlig innrømme at når det røyk mellom meg og pappan til barna var det ett veldig nederlag, ville jo så gjerne at barna skulle slippe å være "skilsmissebarn". Men både de og jeg, og pappan, mener at det likevel ble det riktige valget.
Nå er jeg gift med han som absolutt ville ha flere barn, vi kjøpte en hund i stedet....hehe Helgene tilbringes stort sett på enellerannen motorsportbane i sommerhalvåret, sammen med x'n og hans samboer og alle våre barn. Livet er herlig dere, og barna syns det er helt flott å ha dobbelt sett med foreldre de kan mase på....tjihi, bare en liten solskinnshistorie