Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-12, 21:06   #16592
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av niisin, her.

ikke for å være frekk på noen måte)

WHAT!?! jo, du er frekk! Det er du som kaster bort livet ditt, ikke vi! Du går faktisk glipp av ALT!
Studietida, de tøffe, men Gud så herlige single tjueåra, trettiårskrise... Jobber, fester, kollektiv, reiser... Jeg ville aldri byttet det bort. Og det gir meg livserfaring. Da jeg var tjue ante jeg jo vireklig ingenting om livet!
Jeg får mark av tenåringsmødre på diverse mammaforum som kommer med bedreviterkommentarer om livet og oppdragelse og greier. Kjære vene, livet? De har jo ikke begynt det engang!!
Selv fikk jeg veldig overraskende barn for halvannet år siden snart, og jeg er fortsatt ikke sikker på om det var rett valg... Om jeg kan nok, vet nok, gir nok...