|
Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av niisin, her.
Jeg er 20 år, har en gutt på 11 mnd og tenker allerede på når vi skal ha nr 2!
Rart å tenke på hvor forskjellige vi mennesker er!
Jeg tenker litt (ikke for å være frekk på noen måte) hva har du drevet med alle årene? - Jeg tenker, jeg kan jo ikke se for meg et liv uten min lille (bare etter 11 mnd) og kan ikke helt tenke meg hva man skal gjøre alle årene uten en liten?
Nysgjerrig bare hehe 
Lurer også litt på hvorfor må alt av karbs være så himla fristende når man har uka si?? Sikler etter ris med bernaise, pasta med pesto eller bare en brødskive med noe digg...
Hvordan i all verden skal jeg klare en graviditet uten alt dette? Inkl. godis.....
Litt tanker i natten.. Selv om jeg burde SOVE!!
Vel, for min del har jeg greid å fylle mine barnløse år helt fint, og fått utrettet masse jeg nok måtte ha nedprioritert hvis jeg hadde barn. Og jeg har ikke følt savn etter barn et sekund, og er temmelig sikker på at jeg kommer til å forbli frivillig barnløs resten av livet.
Jeg for min del synes det er ganske trist hvis man må ha barn for å "fylle livet sitt".
For meg blir ærlig talt spørsmålet litt som "er du ikke gift? Har du ikke samboer? Kjæreste? Hva GJØR du med dagene dine?"
Man kan klare seg fint både uten barn, og uten partner (selv om sistnevnte er veldig fint å ha, bør man kunne greie seg selv uten i perioder av livet hvis "den rette" ikke befinner seg i livet ens for øyeblikket).
|