Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-12, 13:14   #16583
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

All respekt til deg som vil være sikker på at de barna du eventuelt får er ønsket. Jeg er eldre enn deg og har til tider lurt på hvor den blir av. Men det ser ut som at lykkelig, og av noen påstått egoistisk, barnløshet blir svaret.

Jeg har ikke de store problemene med å fylle tiden akkurat - og tenker vel til tider motsatt - har man så lite å gjøre at man må fylle tomrommet? Iallfall har den tanken vært langt framme når venninner har blit MAMMAER til de grader at jeg har lurt på om det finnes noe igjen av den selvstendige personen som jeg kjente. (Har også venninner som har blitt mødre uten at de selv har "forsvunnet" altså... men jeg må si at dersom de personlighetsfovandlingene jeg har sett hos enkelte også er representative hjemme, så skjønner jeg godt at pappaene blir satt ut og føler seg utenfor i den del tilfeller. Håper bare at de begge er like "oppslukt" i så fall. )

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hmm, ja, hva har man fylt tida med uten barn? Tatt utdannelse, jobbet, sosialisert, reist, i det hele tatt hatt fryktelig mye moro, og noen ganger ikke fullt så moro, men så absolutt INGEN problemer med å fylle tida! Med all respekt til mødre; unge som gamle, det finnes et liv uten barn også. Alt til sin tid, og så videre.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose