|
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Opprinnelig lagt inn av smgj, her.
Humpfr. ja, jeg skulle spise pizza i går. Jeg skulle ikke gi den følge av en skål dream-is. Forståelig nok er ringen trang og vekta en kilo opp idag. Nesten bare vann, men skikkelig irriterende da! Og dumt! Kjenner meg igjen faktsik! Ikke den isen da, men pizzaen. Har fabulert og siklet etter pizza de siste dagene, men har holdt meg hard (veldig mye enklere når jeg ennå husker siste forsøkt og magevondtet, forstoppelsen, vannsamling osv som ble følgene).
Tarato - gratulerer med ny minste! Og om du går litt opp igjen noen dager så vet du at du klarer å se den flere ganger snart - og kanskje også enda lavere minstenotering. Du kan bare koste den djevelen ned og si til deg selv at jada, jeg vil se både høyere og lavere tall... Vektnedgang er en sinuskurve som skrår neover. (I stedet for bortover eller oppover.) Knips!! Der ligger han og spreller på gulvet 
Vel, jeg sliter med å snu min nedover, jeg da.Det blir; helt sikkert! Pizza og is gjør at det tar lengre tid, men det blir!!
Nå er det litt jobbings på gang, men jeg tenker jeg bevilger meg litt fri i dag; om ikke annet som trening i arbeidstiden slik at jeg går hjem tidligere og går meg en tur. Pga travle/hektiske dager har jeg ikke fått benyttet meg av tilbudet om en time fri i uka; det er jo ikke bra!

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort! Og litt mer aktiv!
|