Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-12, 08:27   #870
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Humpfr. ja, jeg skulle spise pizza i går. Jeg skulle ikke gi den følge av en skål dream-is. Forståelig nok er ringen trang og vekta en kilo opp idag. Nesten bare vann, men skikkelig irriterende da! Og dumt!

Tarato - gratulerer med ny minste! Og om du går litt opp igjen noen dager så vet du at du klarer å se den flere ganger snart - og kanskje også enda lavere minstenotering. Du kan bare koste den djevelen ned og si til deg selv at jada, jeg vil se både høyere og lavere tall... Vektnedgang er en sinuskurve som skrår neover. (I stedet for bortover eller oppover.)

Vel, jeg sliter med å snu min nedover, jeg da.