Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-12, 19:01   #4
ToreH
Gjest

Sv: Resultatet av balansert kosthold og målrettet trening for en 3 barnsmor

Idrett på toppnivå har vel aldri egentlig vært helt sunt, hverken på den ene eller den andre måten. Det jeg synes er mest imponerende er hennes dedikasjon til det å sette seg mål i en travel hverdag.

Hun er altså 3 barnsmor, type alenemor!!! Så, vi "andre dødelige" som til stadighet klager over at vi ikke får tid til 1 time trening hver annen dag engang, kan vel egentlig nå slutte å bruke akkurat den unnskyldningen tror jeg. For min del, så skal jeg iallefall aldri mer skylde på at jeg ikke har tid til å trene, det er mye sikkert. Men, hun bruker også aktivt Herbalife Sport 24 serien som meg selv og, så det sparer jo faktisk iallefall en frokost, eller en lunsj i knappe tidsrom.
Går på det samme sjøl, så jeg VET at den gir resultater for de som trener målrettet hver dag.

Samtidig må jeg si at det der brunfargegreiene disse fitnessutøverne har, hadde det ikke holdt med "litt mindre" farge? Synes det blir vel brunt noen ganger. Jeg blir tilnærnet svart selv etter et par uker i sola, men det er nå engang slik jeg er da med asiatisk hud. Men det ser veeeldig brunt ut på bilder iallefall på disse fitnessfolkene.

Hadde nok ikke orket det kostholdsregimet der i 11-12 uker av året, men hvis du titter på hennes "off season" bilder, så tja, hun er ikke akkurat slapp og utrent akkurat da. Hun ser omtrent ut som en særdeles veltrent idrettsutøver egentlig, mens konkurranseformen er gjennomført pervers. Tror gutta har rundt 6-8% i fettprosent, mens jentene noe høyere? Kanskje har de 13-16% off season da, og det synes nå ikke jeg er så forbanna "off season" spør du meg

Følger ikke med på 71 grader nord eller andre reality show, så at hun var med der visste jeg ikke. Kanskje like bra.

Svar med sitat