|
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Festina lente - god tur! Håper det blir like fantastisk som det høres ut. Og ja, jeg vil også gjerne høre mer om stedet.
Tarato - Så flott med god steam. Deilig når det liksom "flyter" helt perfekt. Tvitvi for at det viil vare lenge.
For min del har det faktisk vært det å spise sjeldnere som har vært "riktig" nå i en periode. Vi har hatt sein middag og da har det vært naturlig for meg å hoppe over frokosten og gå til en tidlig lunch og så litt påfyll rett etter jobb før kveldsmiddag. Nå blir middagen tidligere og da blir det også frokost. Sånn 12-14 timer mellom siste og første måltid passer meg bra for tiden. Merkelige saker, men for min del endrer sånt seg hele tiden. Må bare passe meg for "gå og beite"-fella, fordi småspising hjelper ikke meg til å "holde forbrenningen oppe", men heller til "å trykke inn mer enn jeg bør" - iallfall nå. (Med alle forbehold om at hva som er "riktig" for meg "nå" er i kontinuerlig endring, altså!)