Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-12, 20:45   #5
Moogie
Seniormedlem

Moogie sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 46
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Dere som handler på Iherb

Jeg kjøper mye kokosolje, selvsagt! Har kjøpt flere merker og har vert like fornøyd med alle. Så bare kjøp den som er rimeligst den dagen Denne f.eks. Har også kjøpt koksmel til baking, supert å ha i skapet! Og mandelmel (finner ikke linken i farta). Sukrin (Erythriol) til søting. Også mange ulike flytende stevia. Har kjøpt stevia sukketer også en gang, men de likte jeg ikke, de var for store til en kopp te så det blei alt for søt! nok med en kvart for min del. Vaniljeekstrakt. Magnesiumdropper isteden for tabletter. Også noen kjempe gode te. Nøtter. Og masse annet nyttig og unittig. Neste pakke som skal bestilles har jeg tenkt å prøve ut noen proteinpulver. En pea protein pulver kanskje? for se... Også må du huske å skaffe deg en rabattkode Alle som har handlet der før har en som gir deg minst 10$ på 40$ bestilling Så spørr vennene dine som har handlet eller ev. se på Facebook sia til iHerb der legger dem også en kode. Greit å spare litt peng Og pass på å bestille for under 1,8 kg så betaler du bare 6$ i frakt.

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

Den tråden der er etterkvart so lang at det går ikkje an å starte å lese seg gjennom, iallefall ikkje for en som er ny

Er så eni, så enig!!! Blir så lei av å bli henvist til gamle tråder! noe har blitt nytt, noen har nye erfaringer, noe har utgått osv. Min mening generelt at et levende forum må bare ha masse nye tråder hele tia! Selv om de er om de samme gamle temaer. Det er jo altids noe nytt å si om det uansett