Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-12, 14:04   #140
Storemy
Juniormedlem

Storemy sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Vestlandet
Storemy har en fantastisk aura rundt segStoremy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Så selv om jeg ikke vet mye om det tekniske her, så kan jeg ikke være enig i at min overvekt skyltes kalorioverskudd. Den skyldtes insulinresitens. Jeg la på meg av mager kylling og salat. Jeg trente hundre ganger mer enn jeg trener nå, jeg spiste mye mindre enn jeg spiser nå, likevel la jeg på meg. Selvfølgelig hadde jeg ikke lagt på meg om jeg helt hadde sluttet å spise, men da hadde jeg jo dødd. Bokstavlig talt. Jeg fikk ikke anorexi av dette, jeg ble ikke syklig tynn av så lite mat. Jeg var skrubb sulten hele tiden, men la likevel på meg.
Slik er min historie også, Vibeke-67! Teorien om kalorier inn-kalorier ut stemmer dårlig i mitt tilfelle, jeg har ikke spist eller overspist på grunn av følelser, jeg har tatt ansvar etter gjeldene råd. Men har endt opp som overvektig. Grunnet uheldige gener, det er flere i familien som er ubegripelig feite, og feil kostholdsråd. Jeg takker dette forumet, Fedon Lindberg som gikk i fronten for karbohydratreduserte kostholdsråd og mitt kjære internett som gir meg tilgang til ny (eller annen) kunnskap, for at jeg nå går ned i vekt, og har fått orden i hormonsystemer og helse. Det eneste jeg unner Kari J er noen bilringer rundt midjen, haha.. Det er synd at feite mennesker må operere ut helt fine indre organer, og leve med slaskehud og fettdiare resten av livet, fordi det er den eneste løsningen offentligheten har når "spis mindre-spis fettfattig-tren mer"-rådet ikke virker..

Storemy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse vanligvis, nå 50-70 gr karbo.. Svar med sitat