|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.
Bailine hjelper litt, men selv etter over 100 behandlinger måtte det kirurgi til, gitt!
Stemmer det, har også prøvd det meste av kremer, massasje, urteomslag, trening m.m.
Har man gått ned i vekt og fått seg sleng i huden histen og pisten er det vanskelig å få det til å trekke seg sammen etterpå. Noen er så heldige at huden trekker seg sammen gradvis under vektreduksjon (har med bl.a. med alder og genetikk å gjøre), men hos andre gjør det ikke det. Det kirurgen sa til meg var at jeg ville ikke bli kvitt det, gitt at jeg nå er såvidt innenfor normal BMI (har egentlig litt falsk bmi i følge legen) og har hatt den vekta i 2 år. Min operasjon ville komme på ca 55 000,- men legen anbefalte meg å prøve å gå ned ytterligere 5-6 kg om jeg kunne og utsette operasjonen et år for det vil gi bedre resultater. Men det ser nå ut til at kroppen har bestemt seg for at det gidder den ikke, så jeg satser på operasjon neste høst så sant økonomien holder.
Så til deg som spurte, bruke heller 500 kr på konsultasjon hos en plastisk kirurg (helt uforpliktende) og hør hva de sier og hva de tror om huden din, i stedet for å bruke masse penger på massasje, kremer og behandlinger som i beste fall vil gi deg marginale resultater på huden, og ha liten effekt på bukmuskulatur.
|