Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-12, 12:07   #16524
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

EEEEEEEEhhh ???

Åpner Piratebay - skal se etter en film - og møtes av et digert bilde av en erigrert penis, som vokser. Ikke noe jeg hadde ventet å få opp på skjermen. Og er lykkelig og glad at ingen barn , eller noen i det heletatt var i nærheten av min pc akuratt da.

Måtte sjekke en gang til, og den dukket opp på ny,

er dette lov?? Synes ikke dette er noe å få rett i fjeset, jeg er voksen, men det er langt fra alle som åpner denne siden.

For ordens skyld, har ingenting i mot erigrerte peniser altså - men alt til sin tid.

Uff, ja. Samme problemet mange steder, det er hacking i følge dem, i alle fall. Men om du laster ned ad block som tillegg på nettleseren din, så tar den mesteparten av sånne annonser (samt annonser her inne, facebook etc).

ElisaT: Min metode for å få bukt med løshud var å kalddusje mageområdet med litt hard stråle så lenge du hæler, og så massere GODT med en krem etterpå. Var ingen bestemt krem jeg brukte, men passa på å klemme og kna alt jeg var god for. Både det og kalddusjen setter i gang blodsirkulasjonen, og hjalp i alle fall synlig på her etter det første store vekttapet.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥