|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.
EEEEEEEEhhh ???
Åpner Piratebay - skal se etter en film - og møtes av et digert bilde av en erigrert penis, som vokser. Ikke noe jeg hadde ventet å få opp på skjermen. Og er lykkelig og glad at ingen barn , eller noen i det heletatt var i nærheten av min pc akuratt da.
Måtte sjekke en gang til, og den dukket opp på ny,
er dette lov?? Synes ikke dette er noe å få rett i fjeset, jeg er voksen, men det er langt fra alle som åpner denne siden.
For ordens skyld, har ingenting i mot erigrerte peniser altså - men alt til sin tid. 
Uff, ja. Samme problemet mange steder, det er hacking i følge dem, i alle fall. Men om du laster ned ad block som tillegg på nettleseren din, så tar den mesteparten av sånne annonser (samt annonser her inne, facebook etc).
ElisaT: Min metode for å få bukt med løshud var å kalddusje mageområdet med litt hard stråle så lenge du hæler, og så massere GODT med en krem etterpå. Var ingen bestemt krem jeg brukte, men passa på å klemme og kna alt jeg var god for. Både det og kalddusjen setter i gang blodsirkulasjonen, og hjalp i alle fall synlig på her etter det første store vekttapet. 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|