|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av ElisaT, her.
Jeg var hos legen rett før helgen. Får ikke gjort noe med avslaget, men sparingen er i gang . Men det tar nok litt tid nå som jeg er student... Men da har jeg noe å glede meg til! Selv om bare tanken på operasjonen gjør meg svimmel...
Musklene mine er ganske sterke, men de er nok delt, legen mente det. Jeg prøver å smøre meg med gode kremer, men finnes det noen som har (dokumentert) oppstrammende effekt?
Det kan vel muligens finne noen kremmer som har litt effekt, men jeg har tilgode å prøve noen. Jeg har prøvd det meste men har mitt heng og det blir ikke mindre. Jeg har også fått avslag fra min lege og har vært på privatkonsultasjon. Kirurgen mente også at huden er ødelagt og jeg må ha operasjon for å kvitt det, inkludert bukmuskulaturen for å få et bra resultat, det er det eneste som vil nytte, så enn så lenge bruker jeg spanx under klærne 
Men nå skal det være sagt at jeg vet om personer som ikke har særlig større heng enn meg som har fått operasjon gjennom det offentlige så her tror jeg det kommer ann på den som skal vurdere saken og ikke minst hva pasienten sier.
|