|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.
Så dumt du fikk avslag! Koster jo litt å gjøre det privat, men kan underskrive på at det er verdt hvert eneste øre!
Du kan prøve å smøre huden på magen godt og du kan prøve å stramme opp musklene, men det vil bare kunne ta noe av det! Ødelagt hud/underhud er ødelagt, den trekker seg ikke sammen av seg selv akkurat som en gammel strikk aldri kan få elastisiteten tilbake!
I tillegg er sjansen stor for at du må sy magemuskler siden du hadde så stor mage under svangerskapene. Dette kan bare fikses kirurgisk og vil stramme opp magen innenifra!
Tenker du bør spare penger til å gjøre det privat. Det er så deilig å få det gjort!
Jeg var hos legen rett før helgen. Får ikke gjort noe med avslaget, men sparingen er i gang . Men det tar nok litt tid nå som jeg er student... Men da har jeg noe å glede meg til! Selv om bare tanken på operasjonen gjør meg svimmel...
Musklene mine er ganske sterke, men de er nok delt, legen mente det. Jeg prøver å smøre meg med gode kremer, men finnes det noen som har (dokumentert) oppstrammende effekt?