Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-12, 20:55   #16480
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

EEEEEEEEhhh ???

Åpner Piratebay - skal se etter en film - og møtes av et digert bilde av en erigrert penis, som vokser. Ikke noe jeg hadde ventet å få opp på skjermen. Og er lykkelig og glad at ingen barn , eller noen i det heletatt var i nærheten av min pc akuratt da.

Måtte sjekke en gang til, og den dukket opp på ny,

er dette lov?? Synes ikke dette er noe å få rett i fjeset, jeg er voksen, men det er langt fra alle som åpner denne siden.

For ordens skyld, har ingenting i mot erigrerte peniser altså - men alt til sin tid.

lov og lov. piratebay i seg selv driver jo ikke helt lovlig i følge en del myndigheter.. og det gjør jo heller ikke du som går inn dit for å laste ned

--
det er vel en mulighet for at de er blitt hacket, dvs, at noen utenforstående har "brutt seg inn" på sida deres og lagt ut det der. og om det er lov å legge ut bilder av peniser på internett... vel, det er nok et definisjonsspørsmål man kan diskutere inn i evigheten du kan jo foreta et bildesøk på "penis" og se hvor mange bilder som kommer opp i søkeresultatet

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo