Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-12, 10:36   #847
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Så bra at du har sett hvor problemet ligger. Det er jo halvveis til en løsning. Ja, vurder skigåing. Jeg er heller ingen "skigåer", men jeg ser på skiene som et nødvendig onde for å komme meg ut i naturen litt mer, og på den måten fungerer de. Her er det også sånn at jeg ikke trenger å ha dårlg samvittighet for at de i all hovedsak støver ned mesteparten av vinteren. Men de dagene det ER føre, og jeg kommer meg ut - er jeg glad for dem.
Og så går det an å ta bilen og kjøre noen mil og gå langs vinterveier på fremmede steder sånn til avveksling innimellom.

Og du, husk å bla litt oppskrifter når du slapper av? Kanskje du kan finne noe nytt og spennende å prøve? Her er dagens utfordring "hva gjør man med 1,5 bit salmalaks?" (Var restesalg av "nesten utgått" på nærmeste REMA for et par dager siden.) Hørtes ut som at vi falt ned på en lun salat.

Vel - noen netter med god søvn og det faktum at mensen snart er over gir meg tykkere skinn. Så jeg får vel stå 'an 'a uten videre årelating av lommeboka, kanskje .

Nå håper jeg på lengre oppholds enn 10 minutter i strekk sånn at jeg kan få til en skikkelig traktkantarell-tur snart. Vi er nesten tomme for fjorårets fangst og tørket traktkantarell er både anvendelig (supper, sauser, tilbehør og til og med nelliksyltet) og nydelig.