|
Sv: Stupid is that stupid does...
Opprinnelig lagt inn av Janeymaleney, her.
Skal ikke si at jeg støtter dette nei,men slitasje på klær kan jeg si noe om. For jeg har hatt en god del bukser som er helt fine,UTENOM på innsiden av lårene. Der blir det hull veeldig fort på de fleste bukser. Kjøper både billig (HM) og litt dyrere (Zizzi) og det skjer ofte.
Men jeg har aldri tenkt på å søke støtte fordi lårene mine er for store 
Hmm, høres egentlig ikke så ulogisk ut, men for å dra diskusjonen over på den morsomme siden, hva da med de som er ekstremt kalvbeinte? Større kneslitasje.
Jeg er født med relativt grov lårmuskulatur som gjennom trening gir meg freske fraspark uten at jeg er en toppatlet nei. Men hver gang jeg går, så subber lårene temmelig mye og det er faktisk slitasje mellom mine lårbukser også. Burde sikkert søkt om stønad æ å 
I tillegg så er jeg kortvokst i beina, noe som gjør at jeg finner ikke EN ENESTE bukse som passer i lengden og samtlige må legges opp hos skredder. Altså, det selges jo ikke herrestørrelse 29"30", evt 30"30" i butikkene. Joda, på merkebutikker hvor typisk ei olabukse koster 2000,- så har man slike størrelser, men normalt ikke hos Jack Og Jonas da.
NAV skulle bare visst hvor mange tusen kroner jeg har brukt på skredder opp gjennom åra fordi jeg er tynn og kort. Hadde jeg vært overvektig og kort, hadde jeg ihvertfall funnet noe som passa.
|