Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-12, 07:45   #842
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Tarato - jeg får alltid høstdepresjon på denne tiden av året. Jeg tror at for meg henger det sammen med at det blir mørkere, fordi det pleier alltid å rette seg etter at lauvet faller (det blir som regel klarere og mer sol på samme tid) og klokka stilles tilbake sånn at vi får mer lys dag.

For meg virker det som det er det raske fallet i lysmengde på denne tiden som er verst, siden det ikke blir mye verre i perioden etter klokkestilling... Det som hjelper meg er vekking med demringsklokke og å komme meg mest mulig ut på dagtid.
I går toppet det seg fullstendig, med langvarige gjester (svigerforeldre som er skikkelige folk, men jeg vil ha hjemmet mitt tilbake... og de har nå vært på besøk i snart en måned... ) og mensen i tillegg.

Så jeg endte opp med å rømme huset og kjøre shoppingterapi på Plantasjen... siden det pissregnet ute og turen ble avbrutt da joggeskoene var gjennomvåte etter halvannen km..

Her har vannkiloene etter ferien sluppet. 3kg på 2 dager. Skal ikke forvente noe merpå en stund nå. Men har 10 til som jeg skulle ha blitt kvitt utover vinteren. Vi får se... Sliter litt med svigermor som mener at "karbohydrater fra brød er nødvendig" (!!!!!!!!!!) og strever verre med å bake glutenfritt til meg... og jeg som helst bare vil ha proteiner, smør og grønnsaker for tiden. *sukk* Hun mener så vel, men for guds skyld... jeg er snart 40 og må få lov til selv å bestemme hvilket kosthold jeg vil følge.

Jaja. Om en ukes tid er vi igjen alene i huset - og det skal bli GODT!