Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-12, 19:24   #16319
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Jeg lurer på om det er en mulighet for å bestille så store doser med vitaminer som gjør de kommer inn under legemidler fra iHerb på en eller annen måte vis en har legeerklæring?

Jeg må ta så store doser med vitaminer, og det er nå blitt et problem med å få tak i Vitamin-A og Afi d2 forte. Jeg får de på blå resept, men det hjelper jo ikke når en ikke får tak på det her

Elin

Fraråder på det sterkeste og ta disse. Jeg og flere andre har fått disse på resept, men det er D2 i store kvanta dette her, og D2 ga meg og flere andre forgiftningsymptomer i den doseringen. D2 finnes ikke naturlig i kroppen vår og må omdannes til noe vi kan bruke, mens D3 er naturlig for oss og tåles i store doser.
Jeg gikk over til og kjøpe D3 helt lovlig fra Danmark (lov og handle innen EØS-land), og fikk d-vitaminene mine opp fra ynkelige 33 til et mye mer akseptabelt nivå. Spiser dem enda.