Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-12, 10:46   #16307
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av ElisaT, her.

Det du må gjøre er å ta kontakt med "utenlandsavdeligen" i posten, gjerne på e-post, og sende med kopi av ordrene dine som viser sluttsummen. Iherb hadde en periode hvor de glemte å trekke fra frakt på sluttsummen på pakken, kanskje det har skjedd hos deg? Hvis du søker på Iherb finner du en lang tråd om dette fra i sommer, tror det skal stå riktig e-post og tlf der .

Har prøvd å maile dem, brukte den adressen jeg har brukt før når jeg har måttet sende dokumentasjon for fortolling, men ikke fått svar. Tror jeg må ringe dem. På mandag. Når jeg har fått sove. Man bør ikke forsøke å takle posten norge etter 42 timer uten søvn.

Takk for råd!

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening