Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-12, 23:40   #44
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Re: Hva skal jeg spise på flyet?

Opprinnelig lagt inn av sylwester, her.

Det meste tåler romtemperatur i 4 timer. Jeg ville pakka niste med Karins brød, salami og majones (smurt jevnt slik at det ikke kan ansees som væske) og i tillegg hadde jeg nok tatt med nøtter og sukkerfri, mørk, sjokolade evt salte nøtter om du liker det bedre. Jeg går ingen steder uten nøtter da det er reserveprovianten min

I tillegg til argumentet om dette med nøtter og allergikere på fly, skrev trådstarter dette:

Opprinnelig lagt inn av tkm, her.

Reiser til Gran Canaria på tirsdag og flyturen er på nærmere 6 timer. Trenger nå hjelp til hva jeg kan spise der

Ikke nøtter, ikke frukt og selvfølgelig ikke mye karber

Tips?

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat