Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-04, 12:49   #5
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Oh, jeg skrev et langt svar til deg og så forsvant det før jeg fikk sendt det.

Jeg tror du spiser for lite protein og fett. Jeg anbefaler deg å gå kurs, det er den enkleste måten å lære mest mulig på. Ellers kan du lese bøkene og finne mye nyttig her inne. Selv gikk jeg 2 kurs og er kjempefornøyd med det. Jeg syntes det var vanskelig utfra bøkene. Også er det tiden for kurs nå da, de annonseres i disse dager. Jeg lærte mye som også kommer resten av familien til gode, de skal jo også ha den næringen de trenger!! For meg er dette en livsstil, ikke en kur.

Jeg er enig med Lise i at en trenger ikke lage mye rar mat. Det går mye i koteletter, kjøttkaker (nå hjemmelagede), kyllingbryst ol hos oss. Samtidig synes jeg det har vært spennede å prøve ut nye oppskrifter og matvarer. Røde linser er godt i linsepure og linsesuppe, skal vistok være bedre en grønne. Litt mer spesielle matvarer finner du i butikker med bedre utvalg (Meny, Ultra ol) eller innvandrerforetninger.

Jeg synes også det er motiverende å holde på her inne!! Lykke til videre!