Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-06, 19:35   #13
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kostholdet etter lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Nette

Og jeg må si at jeg merker nå som jeg er i ketose at utholdenheten er mye mindre. Jeg er vant til å gå turer/jogge, men føler en merkbar stagnasjon fordi kroppen ikke får karbohydrater.

Kan trøste deg med at det er forbigående. Tror de fleste her inne kan bevitne at de orker mer og har mer overskudd når kroppen har vent seg til å brenne fett som drivstoff (det er litt mer komplekst enn det, men får å si det enkelt). Kroppen din venner seg fort til det nye og da kommer formen tilbake. For noen tar det en ukes tid, for andre et par tre. Det er FEIL at kroppen/hjernen må ha karbohydrater for å fungere skikkelig !