Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-12, 19:53   #39
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal jeg spise på flyet?!

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Jeg reiser også bare med Ving og med det Thomas Cook når jeg reiser charter og det gjør jeg i gjennomsnitt tre ganger per år. Og alltid samme problemet med maten.
Men nøtter, sjokolade osv reagerer de ikke på, nei. Men drar en fram matboksen sin, derimot...

Neste chartertur reiser jeg med Apollo og Novair. Lurer på hvordan det er der.

Rare greier, da må det ha med kabinpersonellet å gjøre for jeg har som sagt ikke det problemet. Synes det er tåpelig at de nekter en liten matpakke, mens det finnes folk som har med ganske så mye både brus, vann og snacks.

Var jeg deg ville jeg kontaktet Apollo og spurt om de kan lage mat etter dine krav og hvis ikke om du kan ha med noe. Få det skriftlig og vift med det på flyet

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat