Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-12, 09:23   #23
David_Bowie
Nytt Medlem

Medlem siden: Dec 2011
David_Bowie er på en erverdig vei

Sv: Re: Sv: Nybegynner in trouble!

Opprinnelig lagt inn av Sugarpill, her.

Altså, å veie mat er litt pes, men hvor mye vil du virkelig gå ned i vekt? Hvis å måtte veie grønnsakene dine er en så stor utfordring, kan jeg love deg at du vil møte langt verre utfordringer senere i dietten. Å gå ned i vekt er ikke noe som kommer enkelt. Man må gjøre en liten innsats.

Ang.det med muskler, vekt etc. signerer jeg det hypah skrev.

Jeg har aldri vært særlig glad i å spise eller å bruke tid på dette. Jeg ønsker å gå ned rundt 15 kilo. Vet jeg klarer dette kun ved trening, men ønsker prøve lavkarbo sammen med trening for en mulig kickstart. Så er jeg og litt nysgjerrig på dette lavkarbogreine. Jeg kunne heller aldri tenke meg å slanke meg uten at jeg trener. Det funker ikke for meg. Ny arbeidssituasjon har gjort at jeg er i mye mindre bevegelse enn før, og følgelig har kiloene satt seg fast. ... Jeg vet godt at det ikke er enkelt å gå ned i vekt.

Lagt om menyen litt nå da. Prøve ut det litt. Kunne tenke meg komme ned mot 90-92 kilo før jeg går tilbake til mitt "vanlige" kosthold sammen med trening igjen.

Litt artig med dette forumet da. Tydelig at det er mange engasjerte og kunnskapsrike som er her. Takk for gode råd

David_Bowie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat