Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-12, 19:20   #31
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 49
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal jeg spise på flyet?!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg har aldri opplevd at det IKKE er lov, men hvis det blir spørsmål er det jo bare å nevne ymse allergier.

På Ving sine sider så står det "Vi minner om at det ikke er tillatt å innta medbragt mat eller drikke..." Og det gjelder vel stort sett alle charterreiser. Og spiser du medbragt da, så hjelper det ikke å skylde på allergier, for da får du bare beskjed om at du kan bestille spesialmat.

En gang jeg hadde medbragt med Thomas Cook fikk jeg beskjed om å legge det bort og at det var akkurat som å ha med seg mat på restaurant. Det hjalp ikke å diskutere der, altså. Selv om jeg sa jeg ikke var på restaurant, men på et transportmiddel som skulle fly meg fra A til B.
Derfor spiser jeg medbragt mat på flyplassen istedet og det holder gjerne til vi er framme likevel. Men har en proteinbar i veska jeg sniker til meg biter av om jeg skulle bli akutt sulten.

Rutefly har jeg aldri hatt problemer med.