Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-12, 09:14   #91
Sunniva37
Juniormedlem

Sunniva37 sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Midt-Norge
Sunniva37 er på en erverdig vei

Sv: Høst-/vinterutfordringen 2012

Etter akkurat en måned og ca 5,5kg ned, kom nedturen: Les: Sprekken Sprakk i helga, på loff og reker, så ble det kjeks og sjokolade, is og frukt også over tre dager... Uff! Men det var godt da... Men det som absolutt ikke var godt var at dagen derpå fikk jeg verre "tømmermenn" enn etter alskens selskap med alkohol.

"Tømmermennene" utviklet seg til det kraftigste migreneanfallet jeg noen gang har hatt i løpet av de 10-12årene jeg har hatt migrene. Kroppen reagerte eller protesterte? noe voldsomt på å ikke få særlig med kabohydrater igjen etter 3 dager med nesten "vanlig helgeinntak". Dette er i hvert fall absolutt en god grunn for meg til ikke å sjonglere særlig ofte mellom karbo/lavkarbo...!!!

Uansett: Gjort er gjort og spist er spist. Bare å begynne påan igjen. Spent på hva vekta vil vise på fredag. Kan ikke si at jeg gleder meg. En rask titt i går var i hvert fall ikke oppløftende: Opp over 2kg. Men trolig er vel en del av dette vann, forhåpentligvis!

Sunniva37 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbo, bedre helse. Svar med sitat