|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
For meg er leamus nesten alltid et tegn på lite magnesium.
Opprinnelig lagt inn av smgj, her.
Samme her. Og vi forbruker mye mer magnseium enn normalt i stressituasjoner...
Jeg leste det også, men jeg har ikke hatt leggkramper og jeg har spist 3-4 brokkolihoder siste uka i tillegg til masse nøtter og frø (lillebror ville prøve LCHF igjen så jeg laget müsli og knekkebrød til ham og til meg)... Burde vel få i meg en del magnesium da? Men takk, får huske å ta litt magnesiumtilskudd før jeg legger meg da for å få litt ekstra magnesium.
Det er litt ujevn fordeling av arbeidsoppgaver på jobb, særlig når det er lite folk. Siden jeg er av de erfarne (faktisk den mest erfarne) får jeg oppgaver som de nye ikke kan gjøre (i tillegg til å hjelpe de nye med deres saker også). Og det har vært for lite folk på grunn av permisjoner og ferie i det siste, og da blir det som sagt ekstra mye stress på de erfarne på gruppa.
OMG! Sjekket listene mine over hvor mye overtid jeg har jobbet i år... 407,5 timer så langt i år! Har 25 feriedager igjen. Må få brukt litt snart. Om så bare for å slappe av hjemme, men det hadde vært koselig å dra bort også.
Som om det ikke var nok stress denne uka, så måtte jeg skvise inn et overtidsskift mellom dagvakt i dag og kveldsvakt i morgen (altså nattevakt nå). Skal bli godt når folk kommer tilbake igjen fra permisjoner, ferier og kurs...