Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-12, 18:14   #804
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Hei alle sammen! Jeg har ikke falt av lasset, eller av andre ting! Mandag kveld dro jeg rett på skravle-med-damenekveld, og det var neste dag da jeg kom hjem Tirsdag leste jeg meg opp, men glemte å svare . NÅ er jeg her, og håper det går bra med deg VSB. Det kan jo være at stølhet, smerter mv er å foretrekke framfor å ha ødelagt et bein eller to. God bedring!

Veldig godt å høre at det går bra i matveien damer! Det gjør det her også, selv om jeg sliter litt med å spise for mye til lunsj og middag. Og den kaka jeg bakte som ble satt i fryseren oppdelt i passe biter.....farlig farlig. Selv om alt i den er LK-lovlig blir det for mye av noe. Men kaka var enda bedre etter å ha vært i frysen da

Blomkålris`? hvordan lages det? Som tilbehør til kjøttet bruker jeg grønnsaker helst, da jeg trenger det og fordi salat ikke er grønnsaker. Blomkål, løk, babymais, paprika i alle farger, pastinakk, grulrot, purreløk, hodekål/kinakål i tynne strimler, osv. Noe av det er sånn-over-jorda-grønnsaker, men det blir å lite at jeg ikke bryr meg. Surrer alt i panna med godt smør, litt salt og pepper oppå, eller baker det i ovnen med litt høvlet smør. Sjelden jeg koker det for jeg ble rimelig lei for en tid tilbake.

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat