Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-12, 09:04   #6
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Vanndrivende mat

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg synes det hjelper mye å spise helt ren mat, altså ikke noen lavkarbopølser. Kun rent kjøtt, grønnsaker og fett. Og jeg synes kamillete hjelper når fingrene hovner opp. Undres på om det hjelper å bytte til seltin fra vanlig salt, for noe salt MÅ kroppen ha.

Jeg får lett vann i kroppen, væromslag er nok. Akkurat nå kjenner jeg at jeg har begynt å samle vann pga sykling hver morgen, og mot det hjelper ikke kamillete eller noe annet, det er vann musklene har samlet. Uansett er nok drikke viktig, nok VANN, for meg, kroppen slipper i allefall ikke vann om den ikke får nok væske.

Har du noe dokumentasjon på dette at muskler samler vann? Du skjønner det at jeg samler vann veldig lett og jeg mener også at det er i musklene for det er ikke slike ødemer som hovne bein og fingre. Men jeg får liksom ikke gehør for dette hverken hos legen eller hos denne nye fysiopyttdama mi. Jeg skulle så gjerne vist dem at det går an...