Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-06, 20:26   #26
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 70
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan er det?

Som så mange andre har jeg funnet erstatninger for det meste av det jeg savner. Det er f eks seigemenner, lakrisbåter (det har jeg IKKE funnet erstatning for) og pizza. Av og til savner jeg vafler, baguetter eller en skolebolle eller wienerbrød. Når jeg kjenner lukten av eple og kanel, blir jeg veldig fristet...

Poteter er oppskrytt. Det har hendt at jeg har tatt en liten bit for å se om jeg liker det, men det gjør jeg ikke. Derimot savner jeg - av alle ting - Burger King-pommes frites! (Jeg tok EN i London i sommer... knabbet fra mannen min...)

Ris er godt, men ikke SÅ godt. Også der har det hendt at jeg har tatt en liten teskje for å se om jeg savner det. Men det blir med det, og jeg savner det ærlig talt ikke så veldig. Blomkål-varianten går godt til det meste.

Men jeg skulle virkelig ønske at norske brusfabrikanter kunne laget en sukkerfri tonic, for da kunne jeg tatt en GT en gang i blant... Men nå skal jeg altså til London i vinterferien, så da planlegger jeg å fylle en ryggsekk med SlimLine-tonic!

Snickers fant jeg plutselig en erstatning for i går. Jeg hadde kjøpt de Smil-lignende sjokoladene på Asda i England, og en sånn sammen med fem-seks salte peanøtter ble AKKURAT som Snickers! DET var godt det! Men kvalmen melder seg relativt fort med sånn snop, så det blir ikke til at man overspiser, heldigvis.

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat