Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-12, 11:42   #781
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

God morgen! Her er frokosten unnagjort etter en laaang sløvestund i senga med aviser. Det er bare så deilig! Tenkte å ta en kikk i klesskapet i dag, og se om det er noen klær som kan legges vekk/sendes vekk igjen. Ikke fordi jeg nødvendigvis har krympet så veldig siden sist, men for å gi meg selv litt fokus og motivasjon Og så var det en del jeg ikke pakket unna sist jeg ryddet fordi jeg tenkte de kunne være kjekt å ha - og som jeg nå spekulerer på virkelig er meg. Når jeg ikke trenger å skjule/gjemme meg i omfangsrike klær så kan det være greit å legge vekk de som er i den kategorien Har spist for mye og i tillegg noe jeg ikke burde igjen, og jeg vet hva.... Spesielt rå gulrot (bruker i salat) og for mye proteiner. Da vet jeg hvordan dagen her blir, og så håper jeg at jeg ikke glemmer den så fort Nå er det tilbake til hverdagen igjen for å unngå dette. Skal fylle opp ei stor mugge med vann og sette i kjøleskapet; den skal tømmes før jeg "kan" spise neste måltid. Ha en god lørdag alle sammen!

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat