|
Sv: Proteinpulver, trening(løping) og lavkarbo.
Opprinnelig lagt inn av Antivegan, her.
Uansett, om man er på lavkarbo, grovkarbo, eller høykarbo, så er ikke sukker noe som bør eksistere, i noe som utgir seg for å være ett høykvalitetsprodukt.
Det finnes bare en grunn til å bruke sukker som energikilde i ett sportstilskudd og det er ønsket om lav kostpris og høyt fortjeneste.
Jeg er ikke sykelig opptatt av hverken det ene eller det andre, men det beste fra ulike retninger. Jeg henviser til et produkt som fungerer for en idrettsutøver med behov for restitusjon og ytelse. Selv går jeg karbohydratrestriktivt og har til tider vært ketogen uten nevneverdig problem. Den energi/proteindrikk som har vist seg fungere optimalt for meg er Prolong og rebuild endurance underveis og etter harde treninger.
Og uten å skryte så er jeg ihvertfall veltrent og fit etter 1 år med et slikt kosthold. Så det lar seg kombinere uten problemer for meg ihvertfall.
Men dette må jo hver enkelt finne ut av selv. Forresten så spiser jeg veldig likt som Bjørn Ferry til vanlig. Selv han bruker energidrikker med sukker 
|