Offisiell veiing i dag. To kg opp fra minstenotering i vår, men ca det samme som påske. vannkiloene er som sagt bort og jeg føler meg lettere. Må tenke at det går riktig vei nå Er det lov med 70% sjokolade på lørdager eller er det forbudt også? Det må vi bli enige om jeg regner med det blir litt vin i kveld og enda litt mindre i morgen. Skal på yoga fra 12-15 på søndag og da kan jeg ikke ha drukket så mange glassene dagen før Jeg har har holdt på vinen min helt siden jeg startet og har ikke så lyst til å gi slipp på den. Men det blir klart mindre enn i sommer Hva med dere? Vin og sjokolade i helgen eller helt strikt? Sjokoladen kan jeg godt droppe. Og har vært uten fishermans friend siden søndag, det er min største utfordring akkurat nå. Det er om å gjøre å ikke ha det i hus, det er veldig avhengighetsskapende for meg. Det er den salmiakk uten tilsatt sukker... Sukk... Men skal klare det også! Funlight er det neste som skal droppes igjen. Pepsi Max er heldigvis ute av verden for lenge siden Vi snakkes!