Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-12, 10:23   #776
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Jeg samler vann som en svamp bare jeg kikker på en flaske hvor noe måles i %.... Merkelig det der. Da jeg var i 20årene kunne jeg drikke som bare det og så være et kilo lettere dagen etterpå (jupp, alkohol skal virke vanndrivende.) Nå? Vel - et par små glass bailyes, eller 2 glass vin, eller en liter cider ... og 1-1,5kg OPP... og det henger i gjerne en halv uke.

Etter at jeg begynte å bruke ovuview har jeg blitt oppmerksom på en annen sammenheng... Det er alltid mest hyggelig å gå på vekta rundt eggløsning. Fordi da er jeg gjerne 1kg lettere enn baseline ellers i måneden.

Festina lente - du skal gå å pusse tennene i stedet for å sikle på den sjokoladen...