Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-12, 09:42   #775
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 56
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Vi får heller komme ut av skapet og kalle det veiing - så får vi heller kalle den veiingen som teller for offisiell veiing!

Jeg for min del sliter med motivasjonen for øyeblikket. OPP! 1 kg siste uken! Det gir en nedgang på 100 gram på 1 måned hvor jeg har vært dyktig både med kosthold og trim Hva i all verden må til, da??

Nå skal det sies at jeg var på konferanse onsdag og torsdag, og selv om jeg var flink med maten ble det aaaalt for mye vin onsdagskvelden. Faktisk så mye at jeg sliter med etterdønningene enda.... Håper derfor det er mest vann og at det retter seg til neste ukes veiing. Hvis ikke det skjer noe da, så må jeg nok inn på diett.no jeg også, og det håpet jeg å unngå. Jeg blir nemlig litt nazi når jeg begynner med veiing og telling, og da er jo en av fordelene med lavkarbo borte......

Uansett så får dere ha god helg og lykke til. Kryss fingrene for at jeg ikke stuper ut i 86%-skålen - jeg er veldig nær.....

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat