Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-12, 13:18   #5
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Hvor mye kjøtt spiser du på en uke?

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Lurer også på hvorfor det er så farlig å spise kjøttdeig... er det ikke bare kvernet kjøtt da?

Om eg har forstått det rett, er det fordi det er så mange fleire flater som blir steikte, og potensielt litt brende. Når kjøttet vert steikt og varma opp til høge temperaturar så kan det visstnok utvikle seg skadelege stoffar (nitrosaminar?) og hundre gram kjøttdeig i små korn har mykje større overflate enn éin hundregrams biff.

Eg kunne googla og linka litt for deg (eg hugsar nesten kor eg las om dette) men eigentleg har eg ikkje tid til forumet no, må gi meg sjølv eit spark bak for å få gjort det eg skal i dag.

Og eg er som Imse og Rin langt frå overtydd om at rødt kjøt er farleg. Det har menneska ernært seg godt på i hundretusenvis av år. Men det må vere naturleg kjøt. Det er det jo ikkje alt som er no i våre dagar, minsann.

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat