Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-12, 21:41   #761
Fedona
Seniormedlem

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 58
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Jo takk som spør Tarato, Fedona har vært flink i dag denne utfordringen mellom oss hjelper! Tenkte på dere i dag da jeg var på butikken og var svært fristet til å kjøpe min elskede fishermans friend dere vant! Det kom ikke noe av sånt i handlekurven!

Ellers er jeg som Festina lente... Godtesjuk uka... Er ekstremt pms denne gangen og jeg føler meg som en blanding av en ballong og Dolly Parton snikveide meg i dag og plutselig 2-3 kg opp!!! Det må da være vann slik jeg føler meg nå? Og kanskje en liten ettervirkning etter isen på søndag...? Nå skal jeg bli flinkere til å veie meg kun på fredager... Sukk... Klarer jeg det da?

Du nevner mestring ja, Tarato! Det vet jeg alt om! Synes de tre siste årene har handlet kun om det... I dag ble det en liten mestring med å gå en tur på 40 min. Det gikk veldig bra, formen har blitt mye bedre de siste månedene bortsett fra en liten smell etter vegas turen. Men nå skal det gå riktig vei igjen så det så!

VSB: nå er muffinsene borte, og det er bra! Ny start og nye muligheter i morra kjenner meg veldig igjen i det du sier om å spise de opp for å bli kvitt de det har skjedd meg også!

Ønsker dere en fin kveld, av det som er igjen av den. Skal inn i journalen min litt senere og skrive ned hva som er spist. nå er det Greys Anatomy

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat