Takk for raskt svar guro.
Jeg drikker ikke cultura med frukt, men cultura naturell med Go'dag M/frukt i (det er en pose med blanding av forskjellige korn og noe kuttet frukt)
Det er ikke så lett å skrive detaljert fordi jeg spiser litt forskjellig hver dag, noen ganger spiser jeg middag til lunsh og omvendt også...
Jeg kan si hva jeg spiste idag da:
Frokost kl.8: en youplait youghurt med to ss go'dag m/frukt i.
Lunsh kl 13(ble lenge pga handling): to egg i ommelett med 100g skinke og litt vårløk i samt en skive kjempegrovt rugbrød (slik ferdigkjøpt fuktig og svart)
Middag: tre rugknekkebrød med hvitost (pga migrene var det alt jeg orket)
kvelds: spiste nettopp en neve mandler (blir ikke sulten med hodepine )
Hadde jeg vært bra ville jeg laget f.eks kyllingbryst med wok til middag og ikke spist noe mere idag...
Den blomkålen skal jeg prøve. Er det godt med slike linser til kjøtt og fisk? Jeg har kjøt en pakke med grønne linser men vet liksom ikke hva jeg skal gjøre med den.
Jeg lager ikke samme mat til hele familien, jeg lager den til meg og min mann som også har litt å kvitte seg med. Jeg lager "vanlig norsk mat" til mine fem små apekatter.
Hvor kjøper dere mesteparten av den maten Fedon viser til, jeg finner lite i vanlig dagligvare - jeg bor i Bergen...
Kjenner jeg blir motivert av å skrive her og få svar, tror jeg vil være mere aktiv her og hente støtte og inspirasjon her.
Håper også at når vi blir bedre kjent kan jeg være til hjelp også 
|