Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-12, 23:18   #16077
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Er det noen som har gode reisetips til Sharm-el-Sheikh (?) ? Type "folka er slitsomme, drikk teen og prut", det er rimelig standard. Noen som har litt andre råd enn det første som dukker opp om man googler?

Folka er ikke så veldig slitsomme syns jeg. De har skjønt at det ikke er trikset for norkse turister. Inne i selve sharm var det kanskje litt sånn, men ikke ute i naama bay. Hvor skal dere bo? Vi elsker Egypt! Hotellstandarden er mye bedre enn f.eks middelhavslandene. Og de er hjelpsomme og serviceinstillte.
Om det er mulig nå anbefales veldig å få med seg Kairo.... Helst med overnatting, siden man da er på gizaplatået før de fleste andre.
Snorkling er et must! Jeg har sett både napoleonsfisk (som er sjelden), murene og diverse skater. Rett utenfor hotellstranda. Utrolig kult!