|
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.
Jeg har lest meg opp på jounalen din Fedona; greit å ha en sånn oversikt. Er det ikke herlig å måtte sende bort klær en går og venter på skal bli passe?? Da jeg ryddet klær sist sa mannen min at det kunne bli et problem hvis det fortsatte sånn - jeg kom jo til å bli klesløs. Som om det er et problem som ikke kan fikses liksom
Synes du var veldig flink på bursdagen VSB; pølser er ikke det aller aller verste heller; de er jo stappfulle av fett. Du var kjempeflink som ikke tok for deg av alt de andre! Jeg ser at selv om det er ganske utfordrende å ikke tåle melk/mel - det er greit å "gjemme" seg bak i slike sammenhenger for eksempel.
Jeg har spist lavkarbo knekkebrød til frokost og kvelds, med smør og ost på. Salat til lunsj og restemat fra i går til middag (kjøtt og salat/grønnsaker). Har drukket 2 liter vann og hatt ei økt med styrketrening. Avslutta med romaskin; deilig for hele kroppen. Har forberedt morgendagen både med tanke på mat og på klær. Nå er jeg i gang! Kommer innom i morgen igjen; takk til dere for utfordringen!
Du har vært kjempeflink!!! Vi snakkes i morra til en enda bedre dag 
|