|
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Vi står han av! Og hun. Og hvem andre som kommer i veien!
Og klart det handler om psyke og ikke maten i seg selv. Blah!
Og JA! Jeg er med på utfordringen Fedona. Takk for at du hjelper meg! Utfordringer som dette trigger meg (mer enn du kan ane )! Jeg trenger noen som «ser meg i kortene» når jeg har det som nå. Hittil i dag har det gått veldig bra; men jeg har jo vært på jobb og da er det sjelden noe som frister. Nå er jeg hjemme og da blir det stadig litt mer spennende. Har tenkt mye på hvorfor det ble som det ble, og jeg tror det rett og slett ble for mye kh jeg, først med speltpizza på fredag, sjokolade på lørdag – nei jeg skal ikke gå i detaljer, men dette var bare starten. Det som kom etter…. Hele tiden mens jeg tenkte at jeg hadde jo gått så langt/mye at det kom til å gå bra. Vekta viste 1,1 kg opp i morges i forhold til sist fredag, og det sier vel sitt….
I dag har jeg drukket skvettene mine, spist til fast tid, og skal gjøre mitt beste for å holde meg til den smale sti resten av dagen. Rapport kommer! Nå skal jeg varme middag fra i går. Kanskje litt styrketrening på slutten vil gjøre seg?
....og du VSB: blir du med på utfordringen om å holde et sunt kosthold uten utskeielser? Festina er kanskje godt i sporet allerede? Eller??

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort! Og litt mer aktiv!
|