Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-12, 18:02   #1512
milena
Seniormedlem

milena sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Veietråd for 30+gruppen

Opprinnelig lagt inn av Kroll, her.

Du har ingen grunn til å være misfornøyd kjære Milena! Du har jo hatt et helt fomidabelt vekttap!! Blir helt blown away av deg jeg, eller slått i bakken som man sier det på godt norsk! I forhold til tabellen din er du sikkert tilbake med - 1,5 kg neste uke uansett! Og er du ikke det har du mistet ekstemt mye de siste månedene så kroppen må sikkert ha litt tid til å skjønne hva som foregår. Du trener som bare det (!!) og står på, du er flott!

Lykke til videre, jeg krysser alt for at du skal bli fornøyd!

Takk du! Jeg trenger en "reality check" av og til. Prøver å gi de til meg selv så ofte jeg klarer. Men, det er absolutt godt å få høre det fra andre også. Når misnøyen dukker opp så føler jeg meg nesten skamfull fordi jeg er så kravstor. Og jeg vet jo at folk sliter veldig med denne prosessen og at jeg er utrolig heldig!