Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-06, 18:42   #22
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Kosttilskudd for Pus og Fido

Har ikke lest hele tråden, men tenkte jeg skulle komme med mine erfaringer...

Hadde en Breton som jakthund i over 16 år før jeg lot henne vandre over til de evige jaktmarker en siste jakttur vi hadde på fjellet for noen år siden (ja, jeg gjorde det selv...)

Aldri har jeg sett sprekere hund... og foret hun fikk... ja det var utelukkende frysetørret kuvom og annen innmat og avskjær. Den pelsen skulle dere ha sett...

Hun fikk en rekke 1 premier med CK og best in show mv. på utstillinger, og mange spurte hva det var vi ga henne som for... dengang sa vi ingenting... men nå vet dere i det minste hva vi gjorde...

Husk, vi snakker om rovdyr her, som ikke spiser grønnsaker mv, men er genetisk konstruert for å spise mest mulig innmat og annet fett kjøtt...

Har sett at det selges frysetørret kuvom nå i flere velassorterte dyreforretninger...

Det er forresten en annen fordel med denne typen mat for våre firbeinte... de skiter nesten ikke i det hele tatt, og sjansen for tarmslyng er så og si ikke tilstede, da returen er bortimot lik 0...

Og så er denne maten så energitett at de spiser langt mindre enn de ville ha gjort med andre fortyper, så billigere er det også... og vitaminer og mineraler... aldri noe problem... for de fulgte med maten de... på den naturlige måten...

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat