Tråd: Proteinpulver
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-06, 18:29   #18
themonk
Medlem

themonk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Proteinpulver

Hmm... Vanskelig å si. Etter hvert har jeg erfart at proteinpulver er unødvendig for en som går på low-carb, fordi det ikke er noen vei utenom mat som inneholder mye proteiner (kjøtt, ost, fisk). For min egen del har jeg måttet kutte ut proteinpulver helt for ikke å innta uhensiktsmessig mye protein. Har du kontroll på sånn cirka hvor mye protein du får i deg i løpet av en dag?

Proteinpulver burde ikke være en erstatning for mat. Som overvektig er det kanskje bedre å finne en snack som inneholder mindre proteiner og mer fett. Vet ikke helt hva det skal være jeg men... selv har jeg matlyst til å dytte i meg et middagsmåltid rett etter jeg har stått opp, så jeg klarer ikke helt å sette meg inn i situasjonen.